2007-11-29

Innovation Day - Utveckling med Microsoft Office SharePoint Server 2007

Idag fick jag möjligheten att hålla en presentation av Workflow foundation i sharepoint ute hos Microsoft i akalla och det var en mkt trevlig upplevelse (även om det var sista passet innan lunch och några skruvade på sig). Tack för att ni tog er tid och lyssnade på mig även med kurrande magar.

Jag kan varmt rekommendera att bevaka Microsoft's events som på ett enkelt sätt ger oss möjlighet att få tillgång till nyheter.

Naturligtvis är även MSDN/SE en grym startpunkt för hitta guldkorn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en bra presentation idag på Microsoft. Mycket intressant att höra din erfarenhet av WF. Är personligen lite osäker på om det är den ultimata lösningen för human workflow. Det lär jag väl hur som helst få veta när jag i ett nära förestående projekt ska sätta tänderna i WF; är till vardags verksam som BizTalk-utvecklare.

Förresten, har inte du ett förflutet i demo-scenen ?

mvh.
Magnus Björk

magnus_bjoerk@hotmail.com