2008-04-01

Varför så lite aktivitet

De senaste veckorna har det vart tyst här på bloggen, detta beror på att jag den 14e mars fick mitt första barn. Det blev en pojke som skall heta Viggo och han har naturligtvis tagit upp all min tid under de pappadagar som fanns tilldelade (tillsammans med påsk blev det en rejäl ledighet). Både mor och barn mår bra och allt har gått bra.

Nu är jag tillbaka i matchen och har i samma sväng lämnat ett stort projekt som jag arbetat med under närmare 1.5 år tillbaka. Hoppas nu att det snart dyker upp ett spännande projekt med mycket workflow foundation.

I vår skall jag hålla en kurs i WF på addskills men det kommer jag att skriva lite mera om senare i veckan.

Nog med off-topic nu, dags att kontrollera bloggar och dyligt och se om något nytt hänt

Inga kommentarer: